onsdag den 15. januar 2014

Et nyt år - 2014

Godt nytår! - lidt forsinket

2014 er skudt i gang, på bedste vis. Den sidste måned af 2013, var der meget stille på bloggen (og starten af januar, grundet tekniske problemer), men det betyder ikke at Helle og jeg ikke var aktive. Vi havde vores årlige juleweekend først i december, hvor vi fik bagt julesmåkager, hæklet og slappet af.
Derudover har jeg også bagt glutenfrie julesmåkager, lavet konfekt, købt julegaver, pyntet op og gjort klar til at vi skulle holde juleaften. Det har været en fantastisk juleferie og den har virkelig givet mig ny energi til 2014, som bliver et fantastisk år! Overskuet herhjemme bliver større og større, i takt med at vi har fået mere og mere styr på Jespers glutenallergi.

Overskuet er faktisk nu så stort, at jeg sidste mandag startede op på et 3 måneders slankecoaching forløb. Jeg får hver uge hjælp af en coach, som har en kostplan, en motionsplan og gode og støttende råd klar. I dag er der gået 9 dage, og alt går som det skal, og jeg er ved godt mod. For at sikre motivationen bliver oppe, har jeg lavet et lille redskab, som jeg fornylig så på Pinterest.


Billedet taler vel næsten for sig selv. I det ene glas er alle de kilo jeg gerne vil tabe, og det andet glas bliver så fyldt i takt med at jeg taber mig. Jeg vil gerne være 17 kg lettere, så der var til at starte med 170 knapper i ''kilo at tabe'' - glasset. Hver knap symbolisere 100 g. Jeg har allerede 33 knapper i ''tabte kilo'', så kan i selv regne ud hvor meget det er. ;o)
Der udover har Jesper taget et ''før'' billede af mig i undertøj, sådan at jeg senere i forløbet kan tage et nyt billede og forhåbentlig se en stor forskel. :o)

Ny livsstil og vægttab er mit nytårsforsæt i år. Har du nogle vilde planer for 2014?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar