søndag den 27. september 2015

Efterår i haven

Jeg knus elsker efterår! Det er sådan en fantastisk årstid, og så er det den tid på året, hvor jeg har fødselsdag, hvilket bare gør det endnu bedre. Efterår er sådan en god blanding af flotte solskinsdage, hvor man får røde kinder og hyggelige, grå, regnvejrsdage, hvor man bare kan hygge indenfor.
De mørke aftener sætter for alvor gang i kreativiteten igen, med symaskine og hæklenål - årh hvor jeg nyder det. Og så er det stearinlys-hyggetid. Når man tænder stearinlys om morgenen og aftenen, kommer de rigtig til deres ret, og bringer varme og hygge med sig. :o)

Haven er på en eller anden måde også magisk her om efteråret. Bladene skifter farve, de sidste blomster står og pynter, rønnebærene er blevet røde og giver lidt farve blandt alt det grønne, og vores hindbær bliver bare ved, og ved med at producere bær. Mums!

Jeg har taget lidt stemningsbilleder i haven, som jeg gerne vil dele med jer. Beklager på forhånd de mange billeder. :o)


Disse æbler skal inden længe laves til æblechips.


Denne georgine er normalt ens farvet, men den er fin på sin egen måde,
med flere farver.

Halloween græskarene er meget snart klar til at blive høstet!

Nogle pyntegræskar. Jeg ved ikke helt om de skal skifte farve? 




Enden i vores køkkenhave er besat med geoginer og græskar, samt et række porre.
Geoginerne er en fryd for øjet!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar