mandag den 12. oktober 2015

Græskar i lange baner!

Jeg elsker efterår! 
Og jeg kan ikke sige det nok, der er så mange skønne ting i de måneder.
En af dem er, at pynte og skabe hygge udendøre. 
Vi bor jo på landet og har en dejlig nabo, der er leverings dygtigt i små ''Morten Kork halmballer'', hvilket gør min pyntning endnu mere hyggelig her om efteråret, for halm skal der til. 
Det giver en god base for den videre dekoration. 
Græskarene er fra egen avl, og blomsterne har jeg købt på planteskolen. 
Lanternen er fra Bauhaus. 

Herunder kommer et par stemningsbilleder: 
Efterårs-hygge ved fordøren. 
Efterårs-hygge ude i vores indkørsel - dagslys 
Her får både skraldemænd, postbud, gæster og forbipasserene også glæde af min dekoration. 

Efterårs-hygge ude i vores indkørsel - skumring 
Jeg glemte helt at sige, at dette faktisk er indlæg nummer 300 på bloggen! 
Det er da lidt vildt, at Helle og jeg har fået lavet så mange indlæg om ting vi går og nusser med af kreative ting og lækker madlavning.  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar